LEHEN HEZKUNTZA

Lehen Hezkuntza derrigorrezkoa da eta dohakoa da. Eskoladiko 6 urte hartzen ditu: 6 urteetatik 11 urteetara, eta banatzen dira hiru zikoetan, bakoitza 2 ikasturtetakoak. Ondoko jakintza-arlo ditu, izaera osoa eta integratzailea dutenak:

• Matematika
  • Euskara
  • Gaztelania
  • Ingelera
  • Ingurunearen ezaguera
  • Hezkuntza fisikoa
  • Arte Hezkuntza
  • Tutoretza

Mendialdea IPIn Lehen Hezkuntzako 6 gela ditugu, bakoitza ikasturte batekoa.

Bai Lehen Hezkuntza eta bai Bigarren Hezkuntzan, helburuak hauek dira:

• Ikasleak prestatzea pertsona helduen bizitzari ekiteko; bizitza oso bat izateko, gizabanako diren aldetik; gizarteko herritar aktibo izateko; eta izadiaren zaintzarekiko eta garapen iraunkorrarekiko konpromisoa duten pertsonak izateko.
  • Ikasleek euskal kulturako eta kultura unibertsaleko oinarrizko elementuak eskura ditzaten lortzea, eta maila handiagoko ikasketak egiteko nahiz lanean hasteko prestatzea, berme osoz.
  • Ikasleekin sentsibilizazio-lana egitea eta haiek gaitzea bizitzan zehar etengabe ikasteko gai izan daitezen.

Hauek dira Oinarrizko Hezkuntzako curriculumeko oinarrizko gaitasunak:

1. Zientzia, teknologia eta osasun-kulturarako gaitasuna.
  2. Ikasten ikasteko gaitasuna.
  3. Matematikarako gaitasuna.
  4. Hizkuntza-komunikaziorako gaitasuna.
  5. Informazioa tratatzeko eta teknologia digitala erabiltzeko gaitasuna.
  6. Gizarterako eta herritartasunerako gaitasuna.
  7. Giza eta arte-kulturarako gaitasuna.
  8. Norberaren autonomiarako eta ekimenerako gaitasuna